Μηχανισμός Παραπόνων

:
Ως Παράπονο θεωρούμε οποιοδήποτε επίσημο αίτημα για την επίλυση ενός σοβαρού ζητήματος που προκύπτει μεταξύ τρίτων και του Διεθνούς Αεροδρομίου Ηρακλείου Κρήτης.
Λαμβάνουμε υπόψη όλα τα ζητήματα που μας κοινοποιούνται, διερευνούμε και λειτουργούμε τηρώντας αυστηρά την εμπιστευτικότητα των στοιχείων, δημοσιεύοντας μόνο ποσοτικά δεδομένα και τις κατηγορίες στις οποίες ανήκουν οι λαμβάνουσες Αναφορές, από τα οποία δεν ταυτοποιείται το υποκείμενο των δεδομένων. Μέσω του επίσημου Μηχανισμού Παραπόνων μπορείτε να εκφράσετε την ανησυχία ή τη δυσαρέσκειά σας και να αναφέρετε επίσημα κάποιο περιστατικό ή συμπεριφορά που σας προβλημάτισε.
Πώς μπορεί κάποιος-α να αξιοποιήσει το Μηχανισμό Παραπόνων;

Οποιοδήποτε άτομο ή ομάδα ατόμων μπορεί να υποβάλει απευθείας ένα Παράπονο στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου Κρήτης. Η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής:

  1. Λαμβάνουμε το Παράπονο και επιβεβαιώνουμε την παραλαβή της στον αποστολέα.
  2. Διερευνούμε το Παράπονο, συλλέγοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
  3. Ανταποκρινόμαστε στον αποστολέα του Παραπόνου –όταν είναι επώνυμο- και ενημερώνουμε για τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας που πραγματοποιήσαμε.
  4. Προτείνουμε λύσεις όπου ενδείκνυται και παρακολουθούμε με συνέπεια την ομαλή εφαρμογή τους.

Μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο συμπληρώνοντας την παρακάτω διαδραστική φόρμα Υποβολής Παραπόνων.

    Reporting Form

    Personal Information







    Applicant Category*

    CitizenGroup CitizenSocietyNGOsPublic BodyOther

    Date

    Event Description

    What happened?

    Where?

    How?

    What caused it?

    What is the result of the problem?

    Solution you suggest

    Anything relevant that you believe will help our research